Linannesim benzer bir süreçte ben yaşadım. Eds ile beslerken şırıngadır biberondur bizimde hayatımıza kısa süreli girdiler, zararlarını farkedince aynı gün çıktılar hayatımızdan😂 bende sütüme başlarda güvenmedigim icin günde 1-2 kes eds ile mama veriyordum, mamayı 3 haftalıkken 5 numara eds kullanıyorduk, akıs hızlı olmasın alışmasın istedim ve silikon uc kullandıgımız için edsyi serçe parmagım ile veriyordum. Serçek parmak sert Et doku oldugu icin emmesini aşırı kuvvetlendirdi ve 1 hafta icinde mememide silikon uçsuz cok kuvvetli emmeye basladı, ilk gün sütüm az gibi geliyordu bana ama bebek emdikçe artmaya başladı. Ayrıca günde 2 kere kimyon çayı içip 2-3 adet hurma yiyorum bol su içiyorum. Tavsiyem sırıngayı asla vermeyin, eds numaranıza dikkat edin akısı rahat olmasın cekmeyi öğrensin. Bizimki cok sükür böyle atlattı o süreci.
Ve söylemek istediğim bir çoğumuz bu süreçten geçiyoruz, bazen sütümüzün az oldugunu bazen doyurmadıgını düsünüp silikon uclar biberonlarla savaşlar veriyoruz🥰yalnız değilsiniz, pes etmezseniz herşey yoluna giriyor merak etmeyin, Sevgiler🌸