Bebeğim 2 ay 16 günlük ama sütüm artık ona yetmiyor mama takviyesi yapıyoruz ama alerjisi olduğu için alerji maması kullanması lazım ama onuda içmiyor.
İçmedik bitki çayı kalmadı bol bol su içiyorum besleniyorum ama banamısın demiyor inciri tüketiyorum ama kaynatıp suyunu içsem iyimi olur acaba
En son Dilruba Demirezerin çayını ve tabletini sipariş verdim ınstagramda herkes memnun inşallah bizdede işe yarar