Nehir16busra Kızlar Kumtel marka air fryer kullanan memnun kalan var mı xiami de var ama bilemedim. Aslında en iyisi phılıps de cok uçuk fiyatları 😂
Nur2021 Nehir16busra ben yeni aldim kumtel,sadece kizartma yaptim simdilik. Guzel kizartiyo, buz cozmeside iyi guzel,diger yemekleri daha deneme firsatim olmadi, fiyati cok uygun ama
bbmoms Nehir16busra ben aldım gayet memnunum kızartma yaptım patates biber havuç kabak köfte tavuk biberkozleme fırında tahin helvası şimdi de fırın sütlaç denedim tadina henüz bakmadım ama güzel duruyor ben de Xiaomi ve Kumtel arasinda kaldım büyük diye Kumtel aldım iyi ki almışım
Bebetomveben Nehir16busra Ben yakın zamanda Philips xxl aldım evet fiyatı fazla ama bişeylr yaparken zamandan ve giderlerden kâr etmek istiyorsan büyük almalısın.Şu an tek seferde yapabiliyorum bu hem elektrikten hem zamandan tasarruf demek.Bütçe ayırmak için biraz daha beklemelisin bence 🙏🏻🌸
Nehir16busra bbmoms evet kumtel daha büyük bende gördüm ve uygun da bu kadar uyguna olunca acaba kullanışsız mı diye düşünmeden edemedim ama baya şeyler yapmışsınız valla cok iyi
Nehir16busra Bebetomveben kumtel 5,5 litre sizinki xxl kaç litre oluyor birde zaman derken pişirme süreleri daha mı farklı
Bebetomveben Nehir16busra ben YouTube’da bir karşılaştırma izledim aynı derecede aynı zamanda Philips daha iyi çıtır pişiriyordu.Bu da altındaki hava kanalları sayesinde bence hava eşit dağılıyor Philips xxl 7.3 L.Bende eşime fazla pahalı almayalım diye ısrar ettim sonuçta Türkiye şartları zor geçim zor ama o özellikle büyük aldı.İnanın artık ekmeğimizi bile evde yapıyoruz içi geniş olduğu için o ekmek bize 2 gün yetiyor hemde 30 dkda yapıyoruz mükemmel oluyor ☺️🙏🏻
Bebetomveben Nehir16busra istersen wp veya İnstagramdan ulaşabilirsin sorularını cevaplarım canım ☺️ bende çok kararsız kalmıştım ☺️🙏🏻
Bebetomveben Aysegul93 Kısa sürede daha güzel yapıyor çünkü.Daha az kızarmış istediğimizde 20-25 dk bile yeterli geliyor ☺️ Birde İstanbul’da 5 Tl olunca ekmek fiyatları bizde fırıncıya vereceğimize alırız daha kaliteli yaparız diye düşündük 😂 Ki öyle de oldu mis gibi ekmek oluyor fırındakilere 1000 basar 😂😂
Bebetomveben Aysegul93 ayrıca gebelikte midem çok hassaslaştı sürekli kusuyordum kuzum doğdu 2 ay oldu hala kusuyorum mide ağrıları başladı yemin ediyorum ki her gün acile gidiyordum hiçbir ilaç fayda etmiyordu serum veriyorlardı şimdi yağsız yapıyorum her şeyi çok faydası oldu o yüzden de tavsiye ediyorum 🙏🏻
Zeyzey12 Benim de kumtel genel olarak memnunum ama dijital ekranında tırnak izi el izi kalmış sizde de böyle sorun var mı neden oldu anlamadım
bbmoms Zeyzey12 yok çevirmeli diye bir sıkıntı olmadı ben hatta hep 200 derece kullanıyorum fişe takınca sadece Zaman düğmesi çeviriyorum