Aslanbuse23 sezaryen ile sütün alakasi yok. Kendinizi uzmeyin. Bebek emdigi sürece sut gelir korkmayın lütfen. Bir süre mama alsin sıkıntı yok. Yavas yavas kesersiniz. Veya kesmezsiniz. Kendinizi uzmeyin. Bol bol emzirin emmedigi zaman makine ile sut sagimi yapın. Ilık dus alın, dus sirasinda gogsunuze masaj yapin yavasca. Kanallar zaten herkeste yavas aciliyor. 15gunu buluyor. Bol su icin. Bol bol bebeginizi ciplak bicimde kucaginiza alin. Ten teması yapın. Sevgiler