Oğlum 4,5 aylık şu an. Doktor 4. ay kontrolünde “bu ay sağlık ocağında demir ilacı verecekler, onu alma ben bi dahaki ay ek gıdayla beraber başlayacağım yoksa kabızlık filan yapıyor” dedi. O yüzden sağlık ocağından almadım 5. ay kontrolünü bekliyorum.