alyaninannesiii60 bize de doğumda hastaneden çıkarken yazmıştı doktor. Bağırsak düzenleyici probiyotik diye kullandım doğumdan itibaren. Diğer gaz damlaları gibi değil bence. Zaten bebeğim gaz problemliydi düzenli kullanımda faydasını gördük 3 aylık olucaz haftaya ,1 haftadır kullanmıyorum artık gaz şikayetlerimiz azaldığı için çok şükür