Ben evde keyfi olarak hiç vermedim ve bulundurmadım. Dışarı da hazırlayıp mama termosuna koyup çıkardım öyle verirdim. He acele çıktıysam veya eve gelince yapacak vaktim yoksa çocuk acıktıysa alırdım ama sadece hipp marka içeriği temiz olan o. 9 aylık oldu 5-6 kere anca vermişimdir