9 ay 21 günlük oğlum. 3 gün oldu tatildeyiz ve üç gündür çığlık atıyo ağlamıyor birşey istediğinde veya istemediğinde hatta mutlu olduğunda oyun oynadığında sadece bağırıyor. Ona hak vermeye çalışıyorum evde yürüteçle istediği yere gidiyordu burda yapamıyor veya kalabalık sevmiyor olabilir diyorum ama üzülüyorum ona kızmak istemiyorum ama bazen tükendiğim nokta olduğunda sesimi yükseltiyorum ve o zaman daha çok üzülüyorum ne yapmam gerekiyor bilen var mı ? Düzelir mi eski haline döner mi ?