ikievladimveben böyle yazıyor bugün çekmeye gittim kartta yoktu karta geçmemiş mi acaba daha yaşayanlar oldu mu bunu
Hkshkshsk ikievladimveben nereden bakılıyor hesaba yatıp yatmadigi e devlette onaylandı yazıyor hesaba baktım para yok e devletten yaptip yatmadigini nerden bakabilirim