1ana_2evlat Kızlar geçen nette gördüm yardım için form vardı doldurdum ad soyad TC numara vs bende devletin yaptığı yardım sanıyordum baktım ki şimdi devlet ibaresi vs yok hiçbir yerde birde papara hesabı neyse onu aç diyor asla inanıp guvenmedim biliyor musunuz bunlar kimdir başvuran varmı ki? Gönüller yardım vakfı mi ne yazıyordu ay TC de girdim insaAllah birşey olmaz
Derinnn0 1ana_2evlat internetteki formu neden dolduruyorsunuz, devletin olsa e-devletten falan olur, dolandırıcı dolu internet, böyle şeylere yazmayın, tıklamayın aman . İnşallah bir şey olmaz muhattap olmayın kanmayın 🤗
Yusufagahinannesi 1ana_2evlat saf mısınız ya internette böyle bir formu neye göre doldurdunuz ? Sonrada dolandırıldım diye ağlarsınız. Sene olmuş kaç insanlar öz anne babasına güvenmiyor
1ana_2evlat Derinnn0 Canım ben kaç defa benim ilçenin vs yaptığı yardımları normal Google ile yaptım aldım öyle sandım ama papara yazınca bende işkillendim.
1ana_2evlat Yusufagahinannesi Sen hayırdır ya bune üslup böyle bir soru sorduk edebinle biliyorsan yaz bilmiyorsanda sus yorum yazmak istiyorsanda sınırını aşma bence. Sürekli her posta çok bilmiş yorumlar yapıyorsun zaten. Bence çok karışma insanlara senin kadar cin olamıyoruz kalbimiz temiz. Yukarıda da yazdım ben kaç defa aldım Google ile form doldurup bunlar WhatsApp yazınca ve papara diyince bende anladım zaten merak etmeyin bir akıllı siz degilsiniz
Yusufagahinannesi 1ana_2evlat yazdığımda edepsiz olan hiç bir şey yok. Burda girip takılmaya imternetiniz var ama yardım diye para diye her önünüze gelen yere başvuruyosunuz belli ki. Aynen kalbiniz çok temiz cin değilsiniz burda takılmaya internetiniz var ama googledan yardım diye aratıp önünüze gelen her ilana başvuruyorsunuz. Sizin gibi insanlara her şey müstahak. Ben cinim sen saf iyi kalplisin aynen 😂 dilendiğin yerlerde tutar bu iyi kalpli numaraları bana sökmez
Benayazz 1ana_2evlat bunlar dolandırıcı papara hesabı açtırmalarinin nedeni ise sizin papara hesabınızi kiralayıp üzerinden yasa dışı bahis oynuyorlar ve hesap size ait olduğu için ve yasa dışı olduğu için bunu polisler yakalayınca yüksek miktarda cezalar alıyorsunuz yani size yardım adı altında adınıza olan hesapla bahis oynayacaklar
1ana_2evlat Yusufagahinannesi Ne kadar komiksin sen ya ha ha ha… Sen tabii 30 bin aliyoruz ama geçinemiyoruz diyen değil misin ne anlarsın geçimi zor olandan. Ayıp ayıp insan ol önce başkasının geçim sorununu kendine dalga konusu yapma insanlık öğren yazık paran varmış anladık ama kalbim ve beynin yokmuş üzücü. Ve ben grip yardım diye aratmadim syvd den alacağıma bakarken gördüm sayfa devlet sayfası gibiydi bende ona binayen yaptım ama sonra papara ve whatsaba yazdıkları için zaten onlara gereken yazıyı yazıp şikayet edip engelledim aptal değilim merak etme :) birde cebimde veya evimdeki internetimle mi ben zengin veya fakir oluyorum nasıl bir zihniyet bu ya Allah akıl fikir versin size. Mümkün mertebe siz bence benim olduğum alanlara girmeyin tiksindim yazılarınızda. İyi kalpli numaralarında asıl bana sökmez bence yoluna bak
Yusufagahinannesi 1ana_2evlat :) kimin ne olduğu çok açık. Kimseyi ne maddi ne manevi durumundan dolayı hakir görmem ama sizin gibi uyanık olup saf geçinen bedava bulduğu her şeye benim hakkım mı diye düşünmeden el uzatan ve başına işler açılan insanlardan değilim çok şükür. Benim ne kazancım ne yaptığım yardımlar sizi ilgilendirir, siz ne biliyorsunuz benim kazancımı bunu nereye kime harcadığımı. Siz biraz daha internette araştırın yardım yapan devlet kuruluşlarını özel şirketleri falan burda vakit kaybetmeyin hayırlı işler size :)
1ana_2evlat Yusufagahinannesi Senin gibi karekter yoksununa ne anlatsam boş kendime ziyan olur seviyene inenem.
Dlshnn3 1ana_2evlat dolandırıcı canım belli arkadaşın dediği gibi papara açtırıp ordan kartını kullanacak ve cezalar sana kesilicek iyiki işkillenmişsinde engellemişsin dalgınlığına da gelebilirdi. Bu yüzden saf olduğunu düşünmüyorum belliki arkadaşın başka birşey zoruna gitmiş seninle alakalı büyük ihtimalle :)
baloglum_e Yusufagahinannesi bütün yorumlarınız açılan postlara karşı görüşte yani bı insan neden bunu yapar anlamış değilim gerçekten
1ana_2evlat Kupelikiz_1 Görmüyor musunuz yahu kadın resmen bana salak dedi yok fakiriz diye her yerden yardım dileniyormuşuz da bilmem bunlar bize hakmista ben güzel bir şekilde sordum kendisi aranıyor terbiyesizlik yaptı bende karşılığını verdim. Ona mi kaldı bekçilik yapmak haddini bilsin
1ana_2evlat baloglum_e Çünkü egoisttin teki. Defalarca başkasında da gördüm hep burnu havada yorumlar. Yazık insan parayla insan olamıyor.
Kupelikiz_1 1ana_2evlat haklısınız açıklama yapmaya da devam etmişsiniz boşverin salın gitsin. TC ile birşey olacağını sanmıyorum ya devam etmemişsiniz sonuçta dedikleri adımlara ama daha dikkatli olun bundan sonra paylaşmanız da iyi olmuş başkalarına da denk gelebilirdi