8 aylık bebeğim doğal olarak 24 saat ben ilgileniyorum ama yabancılara karşı hiçbir hassasiyeti yok herkesin kucağına gidiyor ve ilk kez gördüğü insanların kucağında bile duruyor gülüyor bana gel dediğimde ellerimi açtığımda bazen geliyor bazen oralı bile olmuyor🤣bu duruma biraz gıcık olmaya başladım açıkçası🤣sosyal olsun tabi ama ana babasınıda herkesle bir tutmasın canım🤣