Kızlar merhaba bebeğim 18 aylık çalışıyorum annane babane bakıyor ama sağlık sorunları nedeniyle zorlanır olduk altarnatif düşünüyorum kreşe mi versem yoksa bakıcı mı bulsak hangisi daha iyi olur kızım için? Bakıcı da mutlaka tanıdık biri olmasını tercih ederim tanımadıgım insana çocuğumu bırakamam