Hoppalala 3 aylık bebeğimin göbeği kocaman. O kadar şiş ki. Biogaia ve sab kullanıyorum ama 6 aylık kıyafetler bile karın çevresinden olmuyo öyle kocaman karnı. Göbekli amca karnı gibi karalanıyor . Sizce de gazdır dimi bu
Zeliha27mira Hoppalala bağırsak rahatsızlığı vs olabilir mutlaka doktora götürün benim çocuklarım da gazlıydı o kadar şiş olması imkansız.
Asyanida Hoppalala neden böyle önemli bir şey için doktora gitmiyorsunuz 🙄 bana kalırsa hiç normal bir durum değil
Hoppalala Zeliha27mira öyle mi diyorsunuz. Yani gözle görülecek seviyede karnı. Göbeğin elimle kavrayabiliyorum… bağırsak diyorsunuz yani… hep böyle zaten me kadar gaz çıkarsa çıksın
Hoppalala Asyanida doktora zaten aylık gidiyorum en son gittiğimizde bu karın hep böyle mi dedi evet dedim bişey demedi takipte kalalım dedi ama ben tedirgin oldım
Kplnnn Canım ikk kontrollerimizden birinde doktorumuz karnı kurbağa karnı gibi olabilir korkma geçecek demişti sonra kendiliğinden düzeliyor 9 aylık şimdi normal korkma bir şey olmaz
Hoppalala Kplnnn kurbağa karnı mıymış bu? Hiç duymamıştım . Bize en son bu hep böyle mi dedi evet dedim öyle kaldı.
Sumeyyebaglan Oğlum şuan 2 yaşında ama ilk doğduğu zamanlarda aylık kontrolümüzde doktorumuz kurbağa karınlı demişti. Korkulacak bi durum değil yani. Hala minnoş bi göbüşü var😂 Yinede emin olmak için doktorunuza danışın♥️
Hoppalala Sumeyyebaglan çok teşekkür ederim içimi rahatlattınız . Doktorumuz gördü ve bu hep böyle mi dedi. Bende çok emdiği için sanıyordum ama biraz fazla ve doktorun şüpheyle sorması da merak ettirdi. Taktım kafama.