Kızlar bebeğim 50 günlükken termale gitmiştim sanırım o tetikledi sıcak sudan sonra adet oldum. Şimdi normal adet döngümün başlama zamanı ama hala adet olmadım. Korunma açısından herhangi bir şüphem yok ama insan yine de tedirgin oluyor 😂 böyle düzensizlikler olması normal mi kafama takmalı mıyım? Tecrübeli olanlar beni aydınlatırsa sevinirim ❤️