Ya ben eşim ıspanak sevmeyiz ama ıspanaklı kek yaptım tarife göre. Tarifte tat almazsınız herkes fıstıklı zanneder yazıyordu ama biz tadını alıyoruz. Ne yapabiliriz çöp olsun istemiyorum? Çikolata sosu ile kamufle edebilir miyim? Hamurişinden anlamıyorum bu arada