Merhaba kızlar bebeğim henüz yürümeye başlamadi koltuk kenarlarında tutunarak ayakta duruyor. Malum yürümesi de kışa denk gelicek sizce ayakkabı nasıl bişey almalıyım aslında kışın pek dışarı da çıkmıyoruz vicco almayı düşünüyordm ama bot olani değil. Bazıları alma zaten kışa geliyor diyor da illaki lazım olabilir yani sizin de fikrinizi merak ettim..