Esmanurr54 Kızlar merhaba ben BİM’in kangurusundan almıştım kullanma klavuzunda hiçbir şey yazmıyor bebişin yüzü bana dönük halini kullanabiliyorum ama dışarıya sönük hali nasıl kullanılıyor bilen var mı🙏🏻