Kızlar merhaba,
Bebeğim doğduğundan beri banyo yapmayı severdi. Şimdi 3 yaşına girmek üzere. Yazın bazı günler 2 kez bile banyo yaptırdığım olurdu… ama ne oldu bilmiyorum geçen sefer kıyamet koptu banyoya girmek istemiyorum diye… üstünü çıkarmıştım üşüyecek korkusu ile ağlamasına rağmen çok hızlı yıkayıp çıkardım. Sonrasında hep konuştum anlattım… ikna olmuş gibi yaptı… ama bugün tekrar aynı şeyler oldu… mümkün değil ikna etmek… ne yapacağımı şaşırdım🤷🏻♀️
Bundan bir kaç hafta önce ateşliydi ve sık duşa soktum ondan mı bilmiyorum? Ama o zaman bile hasta olmasına rağmen ağlamamıştı..
Ne önerirsiniz? Nerdeyse bir hafta olacak yıkanmıyor