Hifu Arkadaşlar emzirme parasına basvurmaniza gerek yok. Çalışmıyorsa biz eşinizin adına PTT ye yatıyor. E devletten kontrol edebilirsiniz eşinizin. Şahıs ödemeleri olarak geçiyor galiba ya da Takasbank