Misssitare alismis olabilir, cok cabuk yerlerini ya da ortami yadirgiya biliyorlar ama benim kizimda emdikden sonra yatagina biraktiginda uyanirdi. Ben o sekil yataginda birakiyordum bir yerden sonra zaten kendiliginden uykuya geciyordu. Size tavsiyem dokunmayin, müdhale etmeden birakin yataginda biraz uzansin kendi uykuya gecsin. Sonucta yeni süt icmis kucaktan inmis, bunu bazi bebekler anlar. sütü hafif sindirmek istiyordur belki. Yeni yerlerinede bir süre sonra alisiyorlar, hic kafaniza takmayin zaten daha cok kücük