Deletedmom55 neden üzülüyorsun ki üzülme. Allah’a şükür bebeğin sağlıklı gerisinin ne önemi var . Sütünün son damlasına kadar ver doymuyorsa mama verirsin bunda kötü bir durum yok ki. Benim sütüm var bebeğimi hep emzirdim ama bebeğimin bir sürü gıdaya alerjisi var. Mama ile beslenseydi de alerjisi olmasaydı . Anne sütü tamam harika bir besin ama yoksa yoktur az varsa azını içer gerisini mama içer. Sağlıklı olsunlar sıkıntıları olmasın yeter. Ki bebeğin 2500 doğmuş 1 ayda çok iyi kilo almış bence maşallahı var. Sen bebeğinin doğduğu kiloyu baz al. Her bebek kilolu mu olacak öyle bir durum yok. Bu tamamen genetik başka bir şey değil Allah sağlık versin bunlar en son üzüleceğiniz şeyler emin olun