Kızlar artık neyi rahatca yiyebiliriz, mesela süt içebilir mi ? Yani muzlu süt yapsam yada meyveli .
Yada şunu hala yemesn içmesin dediğiniz ne var . Birde bizimle aynı yemeklerden yiyor ama yemesin dediğiniz ne var ? Daha doktora gidemedik gidene kadar sizlerden bilgi alayım