Bakıyorum da indirim diye atılan şeylere kargo ile aynı hesaba geliyor ya da kargo bedava fiyatını Yükseltmişler yine aynı hesap baktım yudum 4 lt yağ 139 civarımıydı ne intten baktım carforsafa 120 civarı aynı yap yani bu indirimler sanırım sadece sözde indirim