Ceylinadam5 Sezeryandan 3 ay sonra simir testine cagırdı doktor sizdende istedilermi yaptıran oldunu yaptırmasam bişey olurmu
Ddddddd01 Ceylinadam5 2 sezeryan doğum yaptım hiç istemedi benden doktorum ilk defa duydum. Neden alacakmış ki acaba
Sgnnn Ceylinadam5 40ım çıkınca kontrole gittiğimde yaptılar. Aslında her kadının senede 1 kere yaptırması gerekiyor. Rahim ağzı kanseri olmaadan düzensizlik var ise erken teşhis etmeye yarıyor. Can acıtan birşey değil neden yaptırmak istemiyorsunuz anlamadım.
Brcnyilmzbysl Ceylinadam5 benim 40 muayenesinde almıştı smear testinş doktorum, sonrada senede bir kere gel dedi hamile kalmazdan dedi 😅
Piraye123 Bana da söyledi doktorum. Toplum sağlığı merkezlerinde ücretsiz yapılıyor oraya da gidip yaptırabilirsin dedi.