Kızlar başına gelen var mi ,kizik bir yaşında başladı battaniyenin tüylerini koparip yemege simdi yazin yok gibiydi hatta gecti dedim bebeklerinde de elbiseleri tüylü yerken hiç görmedim tekrar kış yaklasti battaniyeler çıktı yeniden basladi başına gelen var mi yada doktora gittginizde ne dedi ne gibi önlem almaliyim ya