Fatmagularvas Yenidoğan sarılığı için ne yapmam gerekiyor bilgisi olan var mı korkuyorum bişey olur diye yardımcı olur musunuz?
hellomom Fatmagularvas bol bol emzirin. Süt yetmiyorsa mama verin. Çiş ile atılıyor sarılık. Günde 8-10 bez değiştirmeniz lazım. Doktor ölçmeye gerek yok dediyse çok yükselmemiştir. Bolca besleyin ki sarılığı atsın.
Fsv Fatmagularvas bebeğimin sarılığı 3 günlükken çok yüksekti 24 saat fototerapi gördü biraz düştü rengi gittikçe açılıyor henüz 1 ay 9 günlük tam olarak geçmedi gözlerden ve kafadan geç geçiyormuş iki aya kadar sürebilir dedi bol emzirmek sütünüz az ise devam sütü ile de takviye alabilirsiniz bizim ek olarak oğlumla aramızda kan uyuşmazlığı çıktı bununda etkisi varmış uzamış olmasında yoksa çabuk geciyormus her yenidoğan da olur dedi doktor
Nurabukan19 Fatmagularvas bizde de vardi yeni dogdugunda sarilik, sutum az geliyordu surekli hem emzirdim hem mama takviyesi yaptik 2 gunde atti sariligi, mama takviyesi öneririm sana da yoksa yatis veriyorlar.. saglikla buyut 🌼🤗
Fatmagularvas Doktor bana mama takviyesine gerek yok dedi günde 5-6 kere bez değiştiriyoruz sarılık için de hafif sarılık dedi bol bol emzirin dedi ama yine de korkuyorum ya