Esradnmeez1 Kızlar bebeğim 7,5 aylık idrar yolu enfeksiyonu çıktı bebeğinde bu durumu yaşayan var mı? Neden olur? Antibiyotik kullanıyorum mecburen kullanan var mı?
MelisaGoktugMommy Esradnmeez1 antibiyotik tabiki kullanin tek caresi bu bol su icirin. Bobreklerine bakildimi?
Eysar Esradnmeez1 evet bizde yaşadık zorlu bir süreç ti ateş olmasın dikkat edin antibiyotik bitene kadar kullanın iyileşti deyip sakın bırakmayın tedavi yarım kalıyor
Esradnmeez1 MelisaGoktugMommy 5 günlük bi antibiyotiğimiz var bitince kontrole gideceğiz o zaman bakılacak böbreklere.. Ya benim soracağım şey hiçbir belirti yoktu tesadüf idrar tahlilinde çıktı antibiyotik kullanmaya başladıktan sonra idrarda azalma oldu sizde de böyle miydi?
Esradnmeez1 Eysar Hiçbir belirtimiz yok şükür sadece idrar tahlilinde çıktı.. Sanki antibiyotik kullanmaya başladıktan sonra idrarda azalma oldu sizde de böyle miydi?
Eysar Esradnmeez1 evet aynen bizimde öyleydi iki gün sonra bol su verdim ben sizde verin sudan kaçmayın sıvı çorbalar ben kendi yaptığım meyve suyu vs onlardan veriyordum
GULCE02 Esradnmeez1 yok ama aşırı koyu renk birde kokuyordu kullandık çok şükür düzeldi idrarı çogaldı ama bilmiyorum daha 2 hafta olmadı yine idrarı çok azaldı ve arada koyu yapıyor korkuyorum yinemi kaptı diye
Esradnmeez1 GULCE02 bizde koyu renk de yok demek ki bakteri türü farklı umarım tekrarlamaz sizinkiside geçmiş olsun 🙏