Merhabalar,
8.5 aylık oğluma 7 aylıkken uyku eğitimi vermeye çalıştım danışman ile. Ancak oğlum çok çok direndi ve ağladı, tabi ki uyku eğitimi başlamadan bitti benim için. Normalde emerek uyuyan bir bebek. Gece 2 saatte bir kalkar ve emerek tekrar uyur. Çok tükendim tekrar denemek istiyorum uyku eğitimi vermek, bu sefer çok kararlıyım ancak çok ağlamasını istemiyorum. Yatır kaldır deneyeceğim, şöyle yapsan daha az ağlar dediğiniz bir yöntem yada yol var mı?