Hennaozkurum Kızım 23 günlük ve geçen hafta dan bu yana uykuda sol elinin ve ayağının tık tık tık seyirdiğini fark ettim. Böyle bir durumu yaşayıp sebebini bilen var mı. Sol tarafına yan yatırıyorum diye mi sol el ve ayak seyiriyor acaba? Yardımcı olursanız çok mutlu olurum
Gorursensoyle Hennaozkurum sürekli sola mı yatırıyorsunuz? Ayrıca yeni doğan kızımı 1 saatte bir çeviriyordum kolu bacağı uyuşur diye biz bile gece dönüp duruyoruz
Hennaozkurum Gün içerisinde devamlı değiştiriyorum ama anne yanında gece yatırırken yüzünün bana dönük olmasını istediğim için kusma olayı olduğu için soluna yatmış oluyor