Cemre_-53 Kızlar gelişim testine götüren oldu mu bebeğini nasıl bir süreç bu çocuk nörolojisi ona da götürün dedi devlet Hastanesi’nde nasıl randevu ile mi oluyor hiç bilgim yk bu konuda
maysa-19 Cemre_-53 bı üst şeylere ilk çocuk doktoruna gidiliyor o kayıt açınca randevu alınabiliyor diye biliyorum
Mtm Cemre_-53 bizden çocuk doktoru istedi bu ay randevumuz var erken doğduğu için istemişti ayrıca çocuk nöroloji ye de gittik biz içerden yani hasta kayıttan aldık öyle demişti bu ay sonu gideceğiz inşallah
Zey-yus50 Cemre_-53 kaç aylık bizimkinde konuşma gecikmesi var dil terapisti başlaması için istemişlerdi geçen ay gittik
Cemre_-53 maysa-19 çocuk nörolojisi gitmiştim o da psikiyatri mi psikolok mu ne oraya gidip yapabilirsin dedi elime de bir kağıt verdi ama eşim yanımda olmadigi için gidemedim smdi gitsem direk randevusuz olur mu acaba bilemedim
Cemre_-53 Mtm kim bakıyor buna bnde çocuk nörolojisine gittim o da küçük kağıda yazdi biseyler eşim yanimda olmadığı icin direk gidemedim
Cemre_-53 kirmizibasliklikiz_ bilmiyorum ki ilk kez gideceğim o yüzden gidenlerden bilgi almak istedim
Cemre_-53 Zey-yus50 devlete mi gittiniz ? 1 yaşında premature iki ay geriden gidiyoruz on aylık gibi düşünün motor gelişimi geriden geliyor o yüzden istedi sanırım nasıl aldınız randevusuz mu gidiliyor kim bakıyor yani hangi Dr bu testi uyguluyor
maysa-19 Cemre_-53 bı denemen lazim randevu sartmi hangi hastaneye ararsan onlar der kesinlikle randevu alın yada almasaniz olur diye
Zey-yus50 Cemre_-53 gelişim polikliniği çocuk drsi kulak burun boğaza sonra piskatriye sonra gelişim polikliniğine yönlendirdiler direk o bölüme randavü alınıyormu bilmiyorum bi 182 den sorun
Mtm Cemre_-53 benim gittiğim hastanede öyleydi çocuk sağlığı ve hastalıkları bölümüne kontrolü vardı orada istedi Dr hasta kayıttan randevu isteyin dedi içerden verdiler yani MHRS den dekan almadım ben Üsküdar Zeynep Kamile gittim bence diğer devlet hastanelerinde de oyledir
Cemre_-53 Mtm hangi doktor bakıyor bu teste psikolok mu o bölümde mi bulunuyor ve ne gibi islemler uygulanıyor
Mtm Cemre_-53 bu ay sonu gideceğim çocuk sağlığı ve hastalıkları Dr gitmemizi istedi yönlendirme yaptı hasta kayıttan sıra aldık 2 ay sonraya verdiler erken doğduğumuz için istemisti