Derinak ben kendimden örnek veriyim istersen biraz uzun olabilir 🙈 benim oğlumda öyleydi gece kalkar emmek ister uyumazdı hele gündüz uykuları faciayı emerek uykuya dalardı. Bende kafaya koydum gece beslenmesini kesmeyi sırayla gittim. Gece meme istediğinde su teklif ettim memede süt bitmiş annecim gel kucağıma uyuyalım dedim eşimde tabi yardımcı oldu ilk zamanlar uyumadı ağladı falan ama sabırlı olup ağladı diye vermedim alamaması içinde eşimle birlikte sakinleştirir falan derken 1 haftaya kalmaz gece beslenmesi işi bitti sonra emerek uyumayı kestim desteksiz uykuya alıştırdım ki buda yine 1 2 haftam aldı direndi istemedi falan derken zorla da olsa alıştı. En son 2 yaşına girecek tamamen memeden kestim şimdi çok şükür Rabbim düzeldi herşeyi. Sadece sabırlı ve istikrarlı olmak gerekiyor tabi biraz da eş desteği.