Merhaba kızlar. Normalde adet olmalıydım ama olmadım.
Adet günümden 2 gün önce eşimle birlikte olduk. Ama doğal yoldan korunduk tabii.
Hamile kala bilir miyim? Test yapsam henüz görünür me bilemiyorum. Mayısta sezeryan oldum. Henüz hamile olmak istemiyorum ☹️