Vajinanın içerisine bakmak geldi içimden ne alaka bilmiyorum ama zaten kokulu akıntı vardı ve içerisinde bişe dikkatimi çekti baktkm ve ip var hala bi ucu da dışa kadar çıktı kısa da değildi hani bi makarna boyu kadar diyim oda çektikte koştu 2-3 kez koptu ve içeride hala baya dikiş ipi görünüyor bide baya geniş vajina ablam toparlanır dedi ama 2. Doğumum bilgisi olan varmı çok geç değilmi hala dikişin olması normal mı