Ben 7 sene once egitim icin geldik buraya kiz kardesimle, o zamanlarda bankada para gostermek okula odenecek ucretler falan oldukca yuksekti. Tabii dolar bu kadar degildi. Biz kiz kardesimle 60 bin tl kredi cekip geldik ve burada hepsini calisip odedik. Sonra burada hayat kurduk, buradan oranin kredisini odemek kolay elbette ama tabii oyle beyaz yakali isler yapmadik. Garsonluk, kasiyerlik, cocuk bakiciligi gibi.