SalEz Kızıma baza aldık gönlüm Montessoriden yanaydı ama çevremden duyduğum kadarıyla pek kullanışlı değilmiş kimi kırılmış kimi kıymıklikmiymis vesaire vesaire bugün geliyor baza ayaklarını takmayacagiz iyi mi ettim kötü mü bilmiyorum park yatakta artık yatamiyor çünkü ses oluyor ve her yerini yırttı kırdı altlayip ziplayacam diye
MelisaGoktugMommy SalEz bende baza aldim daha kullanisli canim yanlarina bariyer almayida ihmal etme hem fazlalik esyalari koymus oluyorsun hemde uzun vaade icin daha kullanisli diye dusunuyorum
Marianne SalEz biz normal karyola yatak aldık. baza yatak kullanmıyoruz, evimiz yaşam alanı, depolama alanı değil mantığıyla, eşyaların enerjisinden rahatsız oluyorum. eviniz küçükse baza kullanışlı oluyor.
serebro SalEz benim de gönlüm hep montessoriden yanaydı ama bir türlü emin olup alamadım. Baza aldık yan bariyer alip o şekilde kullanicam hem depolama alanı olarak da daha mantıklı geldi.
Kplnnn SalEz e bebekten aldım ben koruyucu canım ama park yatakta yattığı için kendi yatağımıza taktım yanıma gelince düşmesin diye benimki daha 9 aylık bi bakabilirsin
Blablas Baza almıştım iyiki almışım altı direk dolmuştu zaten, birde koruyucu aldım gayet rahat uyuyor. İki masraf gibi olmadı bixim için.
alinaannee SalEz ben de sa baza almayı düşünüyorum size hayırlı olsun kenarlarına koruma taktıracak mısınız ? Hazır mı şu an foto atsanız bize de fikir olur du aslında 🌸