Elifardenn Hayr hayr degl korkmayn o iz agrı ömğr boyu bizimle artk akıntı aşırı kasıntı olmadgı surece sorun etmeyn brn hâla bakp bakp bu iz byle kalack dyrm ki kalyr hatta üşğtnce agrı bile oluyr o yuzden sizde dikkat edin
Prenses_annesi22 Simurg0 vlla 1 parmak kalınlıgında şişliğim vardı gecmıyordu acıyordu 2 sene oldu yeni duzeldi arada kasınıyor tbı zmnla gecıyor