Sütüm fazlasıyla var 5. Aya girdik 4. Aydan beri sürekli gece kalkıyor akşam uykusunun19:30 da yapıyoruz 11 e kadar uyuyor bazen kesintisiz özellikle gece 12 den sonra devriye nöbeti gibiyim 1 saatte bir 1,5 saatte bir kalkıyor ya emziği düşüyor ona uyanıyor her zaman emzik olmuyor bu arada bazen sebepsiz emzik yokken de uyanıyor neden anlamıyorum ?yasayan var mı geçecek mi neden böyle oluyor 😭😭😭diş mi çıkacak bu kadar olunuyor mu diş çıkarken lütfennn Acillll kızlar 🚨