Bebeğim aptamil preogmin as kullanıyordu alerjik Bi bebek ti ama mama içeriği değişmiş aptamil preogmin syneo olmuş mama değişmeden koyu kıvamlı koyu yeşil kaka yapıyordu bu 3 5 günde bir bu mamadan sonra 3 5 günde bir gene ama daha cıvık Bi tıkta açık yeşil yapıyor normalmidir acaba kullanan varsa yorum yapabilir mi teşekkür ederim