Neslihann37 Smgesmge benimki 2 buçuk ay oldu tek tük aguluyor o da kendi kendine oynarken. Biz konuşurken de bakakaliyor yüzümüze bazen ses çıkarıyor. Geç mi kaldık acaba 🤷
Smgesmge Neslihann37 bilemiyorum da her çocuk farklıdır. Kimi önce konuşur kimi önce yürür kimi önce agular. Bunları düşünüp kendinizi strese sokmayın ☺️☺️ Daha çok küçükler 🥲
Ysgl26 Ayda belirgin olarak agulamaya değişik sesler çıkarmaya başladı. Daha öncesinde aa uu gibi sesler çıkarıyıdu ama 3. Ay itibariyle bilinçli olarak cevap vermeye başladı bize