Kızlar normalde adet döngüm 28 günde birdir. Hiç şaşmaz yani. 2 senedir not ederim.
Şimdi 31 gün oldu adet olmayalı.ilk kez.
Ayrıca bi süre korunmadıgımız oldu.en son Geçen hafta salı günü test aldım negatif cıkmıstı.
Sizce tekrar almaya gerek var mı? Cunku adet olmadım. Regl için Tüm belirtiler var