Kızlar kızım 9 aylık. Bende öğrenciyim bugün kızımı bırakıp okula derslere gideceğim . Buzlukta süt stoğum var.Doğduğundan beri biberonla süt sağıp içirdim biberonu biliyor ama son 1 aydır biberonu reddediyor memeye çok düşkün. Kızım ben yokken acıkınca biberondan sütünü içer mi ya yada başka hangi yollarla süt içirebiliriz. Aklım yavrumda kalacak …