Doğumumu sezaryen yaptım hastaneden çıkarken doktor mama desteği vermişti sütüm az diye. çok çok emzirerek sütümü çoğaltmıştım arada sırada böyle azaldığı oluyodu suyu az içince falan ama hiç bu kadar uzun sürmemişti. Kusma için de reflüsü olabilir demişti doktor. Dik yatırıyorum sık sık az az emziriyorum öyle çözüm bulmuştum kendi kendime. Burada tıkandık ama