Kızlar bebeğim su içmeyi çok fazla sevmiyor ya da biberonla içmek istemiyor bilmiyorum. Alıştırma bardağı ya da buna benzer birşeyin arayışına girdim. Siz bu aylardaki bebeğinize ne ile su içiriyorsunuz. Önerebileceğiniz alıştırma bardağı vb. Bir ürün varmı. Şunu aldıktan sonra daha çok su içiyor dediğiniz bir ürün varsa önerirseniz çok sevinirim güzel anneler. Teşekkür ediyorum🌸