Aselbala ben külot bez aldım kızıma. Ama pişman oldum. Kilosuna göre ara beden yoktu sadece külot bezde vardı. Çok sızdırıyor sıvı kakayı. Yazın kullanmak daha mantıklı çünkü bi şort yada elbise altında daha kolay değişebiliyor. Ama kışın pijama, külotlu çorabını tamamen çıkardığımız için üşüme ihtimali var. Bide sürekli hareket eden bebeğiniz varsa daha zor. Yani en azından ben değiştirirken baya zorlanıyorum. Molfix kullanıyorum. Cırtlı bezler gayet güzel sızdırma yok ama külot bez için aynı şeyi söyleyemem.