beyazbeyza Gmzeabduygzefe ben anne sütüyle beraber kullanıyorum gayet iştahlı içiyor kızım , kilo alımı da güzel
kubramomm- Gmzeabduygzefe Hipp ile bvaşladım aptamile döndüm iyi mama hepsi. sıkıntı yok bence. Kilo alımı yüksek olanından istiyorsan aptamil