Dunyams wee damaklı, wee damaksız , bibs, avent bunları denemiştim. Wee damaklıyı istemedi diye nuk almamıştım. En son nuk ve tommee breastlike almıştım. Eşim breastlikeın tipini beğenmediğinden önce nuk dene dedi 😂😂 ve nuk’ı tuttu. Kauçuk olanından aldım ben ama. 2,5 aylıkken tuttu bir de 🥲
Avente süt damlatarak tutmuştu bu arada 1 gün emdi öyle ama sonrasında meme reddi yaptı gece aç aç ağlayarak uyudu. Nuk’a hiçbir şey yapmadım. Ağzına verdim dümdüz tuttu 1-2 sakız gibi çiğnedi emmeye başladı hemen