Duygudikicidkc Bebeğim 3 ay 18 günlük sürekli ağlıyor durmuyor çıldırcam şimdi ya ne uyuyo ne duruyo napcam ben ya
allahimsabirver Duygudikicidkc gazı olabilir mi acaba bide uyutmak için ben beyaz gürültü dinletirdim fikir olsun
Meovvmeovv Duygudikicidkc gazı olabilir mi benim bebeğimde öyleydi gaz çıkarmadan bi türlü susmazdı çıkarınca da uyurdu
kahvesever93 Duygudikicidkc Süpürge sesi ilk zaman iyi geliyor bir de fön makinası. Ama çok alıştırırsan onlardan da hayır gelmez. En son yol, kucağında susan birini bul ya da hemen uyut belki dalamıyordur