demirmommm merhaba benim bebegim 15aylik 7,5 aylikken emekledi 10aylikken yürüdü. Evde onunla ayni goz hizasinda olacak şekilde oyun oynayin. Valla ben onunla emekliyordum bazen😅yeterki kucak istemesin diye. Koltuga oturunca kucagima gelir hala. Ama yerde oturursam sıkıntı yok😅 rahat etmemizi istemiyorlar😅her cocuk farkli bu arada. 15aylik emeklemeyen yurumeyen bebek biliyorum. Doktorlar sıkıntı yok normal diyor. Emeklemesi icin uzaga sevdigi oyuncak koyun. Ona gitmesi icin destekleyin.