Kızlar kizim 3 yasinda esyalari kaliteli de olsa ucuzda olsa hep kırıyor. Babaannesi bebek almış sabah. Az önce oyuncaklarını toplarken gördüm bebeğin kollarını ve yanındaki parçalarını kırmış. Bütün oyuncaklarını kısa sürede parçalıyor. Guzellikle anlatiyorum, işimiz bitince yerlerine güzelce kaldıralım diyorum. Gunluk hayatimda mala kiymet vermem ama hicbir seyi de hunharca kullanmam. Cocugumun cani sagolsun ama böyle de olmaz ki. Babaannesi yeni almış cokta güzeldi 🥺