yldrm986 esmirannesi MAM diye bir marka var onu bütün bebekler tutuyor öneririm,ben de onu kullanıyorum ☺️
Deletedmom277 Tekmile Almayın bencede çünkü ben 21 emzik aldım hiçbirini tutmadı hepsi farklı farklı markaydı içerisinde mam da vardı Almanya’dan getirtmiştim. Ama sonuç almadı😅
_tospikannesi esmirannesi tek bir emzik mi denedin canım daha çenesi kuvvetli değil tutsada uzun süre ağzında tutmayabilir biz avent ultra air i tuttuk
Mldclk 5 aylık kızım almadığım emzik kalmadı en pahalısından en ucuzuna em markasından bakkal emziği kauçuk falan hiç birisini almadı plastik sevmedi galiba çünkü biberonda tutmuyor.iki sabah önce bir tanesini deneyeyim dişleri kaşındığı için dedim ve sonuç tuttu iki gündür emzik ağzında emmeyi bilmiyor sadece duruyor😂 olsun zamanla onu da öğrenir 😬 bu arada markası wee baby hafif olduğu için aldı galiba
Talya-merve Bebim bebeğimde 50 günlük avent airi tutmadı ama ben ilk 1 ay vermedim şuanda da almıyor e bebekte nüby diye bi marka gelmiş soothie ama bunu da almadı aventin biberonunuda alıyor aceba aventin soothiesini tutar mı? Veya 1 aydan sonra meme alır mı ?